OTÁZKY A ODPOVĚDI

10. září 2008 v 22:58 | Frankie |  Kok(o)tejl
Je večer a já jdu za chvíli spát. Jako každý večer se mi před spaním honí podivné myšlenky (nebo spíš otázky) hlavou, ale už to nechci dál skrývat a také to potřebuji někde zaznamenat. Bude to asi trošku béčkový článek, ale mně to hodně pomůže, protože většinou do rána zapomenu, o čem jsme v noci přemýšlel - je to takový začarovaný kruh...
Jedna z nich je, co je za smrtí… Tahle otázka mě asi zajímá nejvíc, protože díky ní si mohu odpovědět na ostatní otázky a to jsou, jestli existuje Bůh, jestli je nekonečno nebo existuje-li osud…
Někdo tvrdí, že za smrtí je nic, někdo tvrdí reinkarnace, někdo tvrdí peklo a nebe, atd. - prostě co člověk, to názor. Mně se nejvíce líbí ta reinkarnace a proč? Všechno souvisí se vším a kosmos je prý nekonečný, teď nemyslím náš vesmír, ale kosmos a co to je kosmos? Má to být nekonečný prostor skládající se z nekonečného počtu vesmírů (náš vesmír je jedním z nich). Ale ne všechny vesmíry jsou podobné tomu našemu vesmíru, např. mají více dimenzí, odlišné formy hmoty či jiné fyzikální zákony, apod. Není to úžasné…? Můžem si být jisti asi jenom jednou věcí - nekonečností…
Ale jak si představit nekonečnost? Zrovna dneska mi máma řekla, že je to se mnou jako se začarovaným kruhem. Kruhem? To je ono… - kruh. Ano, kruh je nekonečný a proč by to nemohlo být s lidským tělem a vlastně vším, podobné? Vždyť jsme přece z atomů a molekul a ty jsou přece věčné, jen jsme měli zrovna štěstí, že se začarovaly dohromady a vytvořily nás, třeba zase někdy za milióny let vytvoří skoro to samé nebo - dokonce - už třeba existujeme v jiným vesmíru… Myslím, že reinkarnace je takový začarovaný kruh a proto věřím v ní jako myšlenku po smrti. Nevěřím, že existuje nic… Je to stejné (když vezmu lidská měřítka) jako ateista říká, že v nic nevěří, že nevěří v Boha - ty mám nejradši - říkají, že v nic nevěří, ale ve skutečnosti věří v to, že neexistuje Bůh přesně jako naše "nic"… - vždycky je "něco", jen to na první pohled nejde vidět, ale to neznamená, že to není… Přece jenom ateista v něco věří… A také proto nemůže být nic… Všechno přece souvisí se vším nebo ne? Tím myslím, že si můžu udělat jeden přiklad a pomocí logiky to přenést na druhý (trošku větší :-) ) příklad.
Vlastně celý náš život se skládá z určitých životních situací, vzorečků, kruhů, stačí se je nazpaměť naučit (a že jich je…) a měli bychom už být v životě celkem v pohodě… A my tím pádem jsme takový velký kruh a lidi vedle nás jsou taky kruhy, lidská hloupost je nekonečná (= kruh) a planeta Země je taky zaoblená koule (ve 2D skoro kruh) a vesmír? Hádejte, jak vypadá… A kosmos by mohl vypadat podobně a co je za kosmem? Doufám, že ne to, jak to bylo na konci filmu "Muži v Černém" :-)
Existuje Bůh? Co člověk, to jiná představa Boha. Někdo to vnímá jako přírodní zákonitosti světa, někdo jako "starého šedovlasého dědečka", apod. Ať tak či tak, je to (nebo má to být) nekonečně moudrá osoba nebo věc. Já si myslím, že Bůh je všechno kolem nás a i v nás. My jsme částí Boha, výsledkem jeho myšlenky a práce. Občas jsem si myslel, že Bůh vytvořil lidi kvůli tomu, aby za nějaký čas se lidi spojili v jedno a vytvořili Bohovi společníka (tím myslím ženu). Možná je více Bohů a proto je asi více inteligentních organismů, ale co je nad něma? Možná další Bůh, který si chce z těch Bohů udělat společnici pro svůj věčný život… Víte, co tím chci říct? :-) Hádejte… Zase kruh…
A proto by každý z nás měl se chovat každý den dobře, protože (jak to bylo ve filmu Gladiátor) - naše skutky v životě se odrazí ve věčnosti… Tak to je pro dnešek všechno, ukojil jsem svoji touhu a můžu se věnovat zase jiným věcem, který dělám furt dokola… Frankie
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 #13 #13 | 10. září 2008 v 23:35 | Reagovat

Cywe, mám se začít bát chodit sem?

Ateista nevěří v boha, protože neexistuje žádný důkaz jeho existence. Asi stejně jako ten samý ateista nevěří v to, že existuje žlutý slon s růžovými puntíky na chobotu a ocase.

A kdybych si měl tipnout, tak bych si tipnul, že vesmír fakt neni ani kruh, ani koule.

Má oucta.

BTW: Dneska spustili LHC.

2 Plumm Plumm | Web | 11. září 2008 v 0:14 | Reagovat

Já spíš myslím, že tady lidi málo hulej.

3 Machys Machys | E-mail | 11. září 2008 v 1:20 | Reagovat

nemám rád hloupatá slova... třeba ateista, singles, objektivita a tak... nikdo nikdy neviděl věc, kterou označujou, ale všichni to děsně rádi používaj...

4 abi abi | 11. září 2008 v 12:00 | Reagovat

zdravim tě osi, mno zajímavá úvaha..abych řek pravdu ty otázky co si pokládaš by mě taky strašně zajímali ale nemám nejspíš tolik času abych je řešil a přemýšlel nad  nimy zvlášt když vím, že jedné správné odpovědi se nikdy nedočkám..myslím si že si špatně vykládáš slovo ateista stejně tak jako Cywe který tady reagoval..podstata tohodle slova je theos tedy bůh nejedná se o slovo víra...takže to že v něco nevěří, vtvém případě, v neexistenci boha , neznamená vubec nic..on neříká že nevěří v nic ale nevěří v boha ale v plno jiných věcí třeba ano...jinak vyloženo nevěří v náboženství nebo v žádné sakrálno (nic o popření jeho víry v cokoliv obecně)..no a vykládat si slovo ateista jen jako člověka ,který nevěří v boha protože nedostal k jeho existenci jakýkoliv dúkaz taky není přesná definice..ani já nejsem jazykovědec a netušim jestli se mýlim nebo ne ale tak já ty slova přece jen nepoužívám:-))))))) ale jinak pecka článek osi

5 mefik mefik | 11. září 2008 v 14:15 | Reagovat

wall of text

6 #13 #13 | 11. září 2008 v 22:52 | Reagovat

[4] Kurwa, abi, tys to teda rozštíp! Zaprvý nejsem žádnej Cywe a zadruhý nevěřim v žádný sakrálno, ale věřim ve fekálno! (A někdy, když snim něco moc tuhýho, tak i v análno... ale to jenom tak na okraj.)

Jináč jsem měl problémy pochopit text, který je bez čárek. To je nějaké reinkarno Pásma? (Modří vědí, ostatní gůglují...)

7 blacik blacik | 12. září 2008 v 1:33 | Reagovat

No, clanek zajimavej, nebyla to pro me uplna novinka uz sme se spolu jednou podobne bavili, tak zkusim prihodit polynko do ohne :))

Nebudu tu rozebirat slovo ateista nebo tak, o to uz je celkem postarano :). Spis trochu premejslim jesli je idealni rikat ze lidske telo nebo nas zivot je vlastne kruh nebo jak naznacujes velkej ranec kruhu. Ja bych si to predstavil asi jak nejakou sit neco jako pavucinu (idealne v prostoru). Rekl bych, ze to lip vyjadruje ty souvislosti ktery tam jsou. Jde o to ze jedno souvisi s druhym nekdy vic a nekdy min. Tim padem to nemuzu uzavrit do kruhu. Kdyz si dam pekne vychlazenou Coca colu tak za nakou dobu si pobezim ulevit ale to moc nesouvisi s tim co jsem delal mezi tim nebo okolo (i kdyz tam taky nejake souvislosti budou ale ne treba tolik zrejme).

Jinak reinkarnace je pro me taky docela pekna predstava, na jednu stranu ocekavat ze z mych molekul se nekdy za hafo casu slozi treba kralicek je trochu pritazeny za vlasy ale nijak zvlast to neodporuje moji logice a doknce kdyz to vemu trochu nadnesene se mi to ani neprici s zadnymi fyzikalnimi zakony (nejsem teda zadnej znalec). Chci tim rict, ze se mi to prijme urcite lip jak nebe a peklo.

Hehe, tak uz tu mam taky komentar ... jsem celkem unavenej takze nic svetobornyho a dost mozna tam budou naky blbosti :)

8 Anděla Anděla | 14. září 2008 v 20:11 | Reagovat

ke slovu ATEISTA: ateista je člověk, který popírá jakoukoliv formu boha a odmítá jakékoliv náboženství či přítomnost nadpřirozena - v tom má Abi pravdu.

Další mou poznámkou je, že OPRAVDU existují ateisté, kteří opravdu v nic nevěří. A to ani v osud, ani v dobro a zlo, ani v horoskopy, ani v nic jiného. Setkala jsem se zatím jen s jediným takovým člověkem, ale pochybuju, že by byla ta osoba jedinou mezi všemi. Opravdu v nic nevěří a problém jí to nedělá.

Avšak uznávám, že valná většina lidí tvrdí, že v nic nevěří a v zápětí mluví co jim řekl horoskop atd atd.

PLUMM a MACHYS: pokud nemáte k tématu co říct, tak nemá cenu za každou cenu přidávat komentář, jenom abyste tu nějaký měli. Váš přístup se mi zdá spíše smutný než rádoby zúčastňující se :-)

REINKARNACE: tady mám trochu problém úplného pochopení tvého vysvětlení. Chápu dobře, že reinkarnace je pro tebe spíše koloběh hmoty (=atomů)? Měla jsem za to, že reinkarnace je cesta "duše". Ale protože se buddhismu nevěnuju, nemohu svou myšlenku podložit. Pak si nejsem jistá, jestli vysvětlení teorie s kruhy patří k reinkarnaci v rámci jejího vysvětlení nebo zvlášť. To bych potřebovala objasnit ;-) abych tu myšlenku v sobě dokázala zpracovat.

BůH: Frankie, tvůj osobní popis Boha je správný. Je kolem nás i v nás. Vše, co vidíme hmotného či vnímáme nehmotného, je On. On je veškerou hmotou a přesto ho nevnímáme jako hmotu. Kdo není věřící, má opravdu většinou představu takovou, že se my (věřící) modlíme k nějakému dědečkovi a myslíme si, že se nám naše modlitby (prosebné) vyplní.

Já osobně jsem sice k víře v Boha vedená byla odmalička, ale v pubertě jsem křesťanství odsoudila jako naprostou blbost a věnovala se jiným náboženstvím či formám nadpřirozena včetně okultismu, satanismu a jiným kravinám.

Nyní - po zkušenostech s opravdou přítomností (ve vědomí či duši či jak to správně nazvat) Boha a bohužel i Satana (což se nestává denně) - si stojím za tím, že Bůh existuje, a tím pádem i nebe, očistec a peklo, a že existuje pouze JEDEN pozemský život.

9 Rodney Rodney | E-mail | 14. září 2008 v 22:20 | Reagovat

Anděla:

Četla jsi satanskou bibli? Pokud jsi se věnovala satanismu, tak bys měla vědět, že satanismus jako takový není o zlu, bohovi a já nevim jakých dalších kravinách... Zlo jako takové si vymysleli a pojmenovali věřící. Satan jako takový, není bůh, to si vymysleli znovu věřící. Není to svým způsobem ani víra, a když už to někdo chce nazývat vírou, tak má relativní pravdu, protože takový satanista věří v něco, co je reálné, nebo nějak podložené...

Řeknu svůj názor na veškeré to křesťanství, buddhy atd.:

- křesťanství - opravdu se mi líbí, jak jsou lidé zaslepení a věří těmhle pokrytcům, kteří vše řeší s bohem. Jsou to ti, kteří upalovaly lidi za to, že měli pouhé mateřské znamení, nazývali je čarodějnicema nebo poslem pekla. Používali různých "metod", jak člověka donutit říct i to, co je jinak nemožné... Dobrá, ať se modlí a Bůh jim vydělá peníze na živobytí, zajistí jim zdraví a splní veškerá přání... a to stačí jediná věc - modlit se!

- islám - tak k tomuhle, jen velmi stručně... v současnosti tyhle věřící považuju za největší hrozbu celého lidstva... Alláh nařídí a lidé umírají po stovkách! FLUS na to!!!

Jsem rád, že jsem si mohl přečíst satanskou bibli a můžu říct, že se s hodně názorama stotožňuju - vše má logiku a vysvětlení (velmi rozumné a pravdivé). Nic z toho, co jsem viděl v televizi a měl o tom špatný obrázek. Vedený k víře jsem nebyl (zaplať pánbůh :-D ) Ale mám velmi věřící babičku, takže jsem odmalička nakukoval pod pokličku věřících... Ale s postupem času jsem si udělal obrázek a můžu za sebe říct - "Jsem satanista, chci vše rozumně vysvětlit, ale boha mi do toho netahejte!"

Uff, taky jsem se slušně rozepsal a abych nevyčníval, tak taky pozdě večer... Tak zdarec, váš nevěřící Rodney

10 Frankie Frankie | E-mail | 14. září 2008 v 22:40 | Reagovat

to Anděla: Nádherný komentář :-)

to Rodney: Zajímavé ;-)

Já se také buddhismu moc nevěnuju, ale myslím si, že je to samé jako se životem v našem vesmíru (můj názor, který pravděpodobně nemá nic společného s buddhismem) – je docela dost velká pravděpodobnost, že když budem mít počáteční hodnoty stejné jako u nás na Zemi, tak je VELMI velká pravděpodobnost, že se vyvine nebo dokonce je někde už život… a to nemluvím o tom, že někde může vzniknout život i za jiných podmínek – přece neznamená, že když víme jen o počátečních podmínkách pro život na Zemi, tak že nemůžou být někde jiné podmínky, ale s podobným výsledkem… Tím chci říct, že pro mě a můj názor na reinkarnaci je takový, že někde v nekonečném kosmu a velmi velkém našem vesmíru, který se neustále zvětšuje je nebo bude dřív (možná už i byla) nebo později naše věrná kopie s podobným myšlením… možná že jich je (a to určitě, pokud má teorie je správná :-) ) nekonečně mnoho. Možná, že i žijem ve více vesmírech více životů najednou, ale ne ve stejném čase… Čas totiž (podle Einsteina, myslim, že to byl on…) není absolutní a (myslím si) že pro každého utíká jinak.... takže si myslím, že nemůže být něco - stejně jako naše duše - ve více existencích ve stejný čas… A ta naše „duše“ je podle mě takové rozlišovací značení, takové naše druhé DNA, kterým se od sebe lišíme a která nebo spíš díky ní se můžem po smrti „dostat“ za xy času do nového - řekněme - stejného těla… Otázka je, jestli si budem pamatovat někdy svoje minulé životy, ale asi ne, když vezmu v úvahu to, že bysme si potom museli pamatovat naše nekonečné životy, tak proto si to asi nepamatujeme :-) a druhá otázka je, jak se z toho kruhu dostat (pokud to jde) a dostat se blíž k Bohu, ale asi to nepůjde navždy, ale jen na krátký úsek. To už je, myslím si, úděl nižších forem existence jako jsme my :-) Někde jsem slyšel, že Einstein, když se dostával čím dál tím dál se svojí teorií, věřil čím dál tím víc v Boha a asi věděl proč…

11 Anděla Anděla | 15. září 2008 v 8:09 | Reagovat

RODNEY: Satanskou bibli jsem četla - proto můžu tvrdit, že veškerý obsah této knihy není založen na čisté logice a čistém reálu - pokud chceš oponovat, ráda budu diskutovat.

Co se týče toho upalování a mučení - fascinuje mě, jak většina lidí, kteří nesnáší křesťany, mají svou nenávist založenou právě na těchto událostech. Kolik znáš OSOBNĚ křetanů? Kolik znáš mladých křesťanů? Pokud zakládáš svůj názor na křesťanství pouze na základě událostí z XY století zpět, tak mi to přijde dost ubohý. Církev dělala chyby a dělá doteď - já osobně nesnáším vysoké církevní představitele katolické církve v ČR a to jsem katolík. Ale znám NORMAL křesťany a s jejich vírou jsem téměr spokojená.

Když jsi načal ten islám - četl jsi Korán? Oficiální islám nevraždí - vraždí sekty a extrémistické odnože islámu. Proto prosím islám nepošpiňuj, pokud se o něj nezajímáš hlouběji.

FRANKIE: To je těžké. Počáteční podmínky stejné být mohly, s tím souhlasím. Ale nevím nevím, jestli by rozvoj živých organismů probíhal stejně či velmi velmi podobně. Přeci jen na tomto světě se stalo šíleně mnoho anomálií, díky kterým vývoj pokročil - a podle mě, díky jedné z mnoha anomálií jsme vznikli i my - lidi.

Jsem těmi anomáliemi dost ovlivněná a to, že by se někde děli úplně stejné anomálie, to je pro mě dosti nestravitelné.

Každopádně - chápu dobře, že podle tvé teorie se duše zemřelého přesune do jiného vesmíru, kde vstoupí do kopie našeho těla?

12 Frankie Frankie | E-mail | 15. září 2008 v 10:21 | Reagovat

To Anděla:

Ano, je to těžko stravitelné, ale pokud existuje nekonečný kosmos, tak bych tomu věřil

Myslím si, že ano, vstoupí do kopie právě narozeného našeho těla v jiném vesmíru, odkud se zas může časem vrátit sem do našeho vesmíru (po smrti) a pořád takhlen dokola a myslím si také, že může existovat více nám podobných kopií třeba s jiným myšlením v různých vesmírech. To je kouzlo osobnosti :-)

P.S. Je to jen moje teorie a názor, doufám, že jsem někoho nepohoršil nebo neurazil tímhle… Jestli ano, tak se omlouvám…

13 Machys Machys | E-mail | 15. září 2008 v 23:57 | Reagovat

chtěl bych poděkovat bohu... v rohu (he.. he.. , to byl jen vtip... bůh je všude), že vás stvořil, protože bez přechozích blábolů by byl svět chudší

14 Frankie Frankie | E-mail | 16. září 2008 v 9:49 | Reagovat

to Machys:

:-D lamo! :-D

Víš kolik lidstvo vymyslelo blábolů? Kdyby nebyly hned na začátku bláboly, tak nejsou různé teorie, vynálezy, apod. A hlavně bez blábolů by byla na světě strašná nuda :-) Každej je jinej, pro někoho to je blábol hned, pro někoho později a někoho třeba ta myšlenka zčásti osloví... Gratuluju ti, ty patříš (pravděpodobně) hned do té první skupiny

Jsem se snažil trochu blog pozvednout, pomoct si a změnit téma (aspoň na chvíli) blogu, pač když se koukneš, tak OPRAVDU HODNĚ "lidí" sem chodí kvůli jednomu článku a to se mi nelíbilo ze dvou důvodů:

1. Myslím, že tady máme více dobrých článků, než ten jeden "článek", které si zalouží Vaši pozornost

2. Myslím, že není na škodu, když sem OBČAS dám nějaký článek, který je na zamyšlení...

15 abi abi | 17. září 2008 v 13:22 | Reagovat

tybláho osi slavíš úspěch. koukám , že se tu strhla zajímavá debata..de vidět , jakmile se jedná o boha a cokoliv snim spjatýho, každý má hned co říct..nejspíš proto, že každej člověk k tomu může něco říct aniž by o tom něco viděl...protože uplně každej názor může být správnej a zároveň taky špatnej..když řeknu že bůh je gauč na kterým ted sedím..nikdo z vás mi to nevyvrátí ani neuvěří...víra člověka v cokoliv je jeho slabost a síla zároveň..a sou lidi kteří toho umí náležitě využít..

16 abi abi | 17. září 2008 v 13:34 | Reagovat

ještě reakci k Anděle

o tom islámu máš zlatou pravdu, někdy bych střílel pokrytce , kteří obvinují islám z většiny nechutných událostí, jaké se na zemi dějí...

to , že někdo špatně vykládá islám s jistou záměrností jen potvrzuje že víraa člověka dokáže způsobit nemalé problémy..náboženství jako takové za to nemůže...zavšim stojí člověk

17 Anděla Anděla | 17. září 2008 v 18:34 | Reagovat

ABI: skvělé příspěvky, není co vytknout a nezbývá než souhlasit.

FRANKIE: čoveče, abych o tom začala přemýšlet jako o možnosti pravdy, pořád mi tam něco chybí. Kdybys změnil kopii těla na jiné planetě za kopii těla v paralelním světě, bylo by to stravitelnější, ale takhle mi to přijde jako až moc náhod.

Co způsobuje v tvé teorii stejnou kopii těla a rozložení planet, kam duše přechází?

18 #13 #13 | 17. září 2008 v 23:05 | Reagovat

Kurwa, vy jste teda chytráci.

Muslimáky postřílet všecky!

19 Frankie Frankie | E-mail | 17. září 2008 v 23:33 | Reagovat

to Anděla:

Pokud je doopravdy kosmos nekonečný, tak pevně věřím tomu, že někde v jiném vesmíru na 100% existuje i to samé, co máme my tady u nás ve vesmíru. Je jedno, jestli to je pravděpodobnost jedna ku biliónu (příklad) nebo i mnohokrát více, důležité je, že je to pořád nekonečný počet i když je toho biliónkrát (příklad) nebo i mnohokrát více méně. Prostě máme nekonečně mnoho možností a je jasné, že minimálně jedna bude naprosto stejná jako u nás... Ale (řek bych) ta přímka těch různých úmrtí a narození v různých vesmírech je pořád navždy stejná. Pořád se opakuje dokola... To je to kouzlo osobnosti, protože ta přímka, ten kruh, je spojen/a s tou naprosto stejnou duší. Možná, že někde existujem skoro stejní se skoro stejnou duší, ale důležité je, že (myslím si) může existovat POUZE JEDNA naše naprosto stejná existence v ten naprostý stejný čas V CELÉM KOSMU... A tu teď právě žijeme...

20 Frankie Frankie | E-mail | 17. září 2008 v 23:35 | Reagovat

to #13:

Občas jsou mezi nima i světlé vyjímky... Jsem slyšel, že i nějací běloši se dali na Islám... :-DD

21 Anděla Anděla | 18. září 2008 v 8:46 | Reagovat

FRANKIE: áha - nekonečnost - do mě nenapadlo. Takže kopií našeho těla je MOMENTÁLNĚ mnoho, ale pouze jedno z těch těl používá JEDINÁ duše.  Rozumím správně?

#13: za to ty chudáčku jsi moc inteligence nepobral viď?

22 Frankie Frankie | E-mail | 18. září 2008 v 9:06 | Reagovat

to Anděla:

Ano, naprosto

23 #13 #13 | 18. září 2008 v 11:19 | Reagovat

Anděla: Moc ne, ale i tak je to víc, než máš ty ;)

24 Anděla Anděla | 19. září 2008 v 8:07 | Reagovat

#13: těší mě, že jsi spokojený ;-)

FRANKIE: již nemám co dodat, děkuji :-)

25 Machys Machys | E-mail | 21. září 2008 v 13:53 | Reagovat

... andělóo!

ty kurvo!

svině mokrá,

držko přiskříplá!

jéé, jé-é-e-é

svině mokrá,

držko přiskříplá!

26 Rumajs Rumajs | 22. září 2008 v 10:44 | Reagovat

to Machys: si zhulený, že si takhle prozpěvuješ...?

nemám nic proti tvému názoru na náboženství, atd., ale se mi zdá, žes hovno zažil, když tě vytáčí Anděla jen proto, že je věřící? To je každýho věc ne? neřeš, když neživíš:-)))

27 Sigi Sigi | 22. září 2008 v 10:54 | Reagovat

Taky mám dojem, že není nutné se na tomto fajn blogu zbytečně pouštět do "větších akcí" při reakci na názory jiných.

28 Rumajs Rumajs | 22. září 2008 v 13:24 | Reagovat

Btw, chci dodat, že já teda věřící nejsem, ale v okruhu lidí kolem mě znám dva, kteří věřící jsou a není žádný problém. Je naprosto normální, (nevím tedy jak Anděla, tu neznám), že s námi občas zajdou do hospůdky, na metal.koncert, atd., navíc je s nimi fakt prdel a taky, což se nedá o každém říci a je to možná právě pro tu jejich víru, je na ně spolehnutí, jsou seriozní. Nechci je ale tady obhajovat, každý si stejně musí udělat obrázek sám. Možná ale kdybyste nějaký time žili na Moravě jako jsem žil já, event. v jiných koutech republiky, tak by vám občasná přítomnost křesťanů mezi námi přišla taky normální a nebrali je jako nějaké exoty, a to zvlášť pokud hodnotíte člověka pro jeho samého.

29 Rodney Rodney | E-mail | 22. září 2008 v 18:49 | Reagovat

ať jde celý to božstvo veškerého světa do prdele!!!! Vůbec ani jeden jedinej bůh neexistuje, existuje možná tak v mysli lidí, kteří věří v pohádky!!!! Každej den je vidět, že za vše si může člověk a jen člověk ovlivní to co se děje kolem něj! Nasrat na veškerou bibli s bohama! A nebudu se omlouvat za to co píšu, pač zrovna jsem se přesvědčil, že není nic silnějšího, než mysl člověka a jeho přání... F*CK OFF "GOD"  Modly mějte z lékařů a lidí, kteří za to stojí, ale modlit se k debilitě?!

30 Machys Machys | E-mail | 22. září 2008 v 20:08 | Reagovat

Rumcajs: no vidíš.. já ani nevěděl, že je Anděla věřící.

31 Anděla Anděla | 22. září 2008 v 20:18 | Reagovat

RUMAJS a SIGI: děkuji, jste milí a je vidět, že u všeho přemýšlíte - to zalahodí :-)

MACHYS a RODNEY: váš názor vám neberu, respektuju ho - ale ten projev je poněkud ubohý a pubertální - škoda.

32 Rodney Rodney | E-mail | 23. září 2008 v 7:08 | Reagovat

ANDĚLA:

Ubohý a pubertální? hlavně, že ty píšeš s velkolepým přehledem! Píšu pravdu, která mi jde od srdce a ne pubertální výjevy! Ono, kdyby tě potkalo to co některé lidi okolo tebe, tak se budeš modlit a nic nezměníš, ale nevěřící jdou a jdou si za svým cílem! Věřím v to, že si hraješ na svatého a chytrého člověka, který věří v pohádky a nadlidské bytosti!

33 Majka Majka | 23. září 2008 v 12:59 | Reagovat

To Rodney:

Rozhodně tu nechci někoho poučovat, nebo dokonce nějak moralizovat... Zřejmě jsi ale zažil něco, co tě zásadním způsobem přimělo v boha nevěřit, ok, to se dá pochopit. Nejsi ale jediný, i já měla pod událostmi v posledních době také pocit, že bůh prostě nemůže existovat, jinak by nedovolil, co se stalo. Přesto však věřící za jejich víru tak kategoricky neodmítám jako ty a myslím, že to není tak černobílé, jak píšeš (věří v pohádky a nadlidské bytosti…“). Přiznám se, moc do toho nevidím, ale možná se právě jedná o lidi (samo, že nejen ty), ke kterým osud nebyl moc nakloněn a oni se obrací k bohu jen proto, že doufají pořád v NADĚJI a hledají i jakousi jistotu, útěchu, lásku…??? No nevím…, ale myslím, že stejně jako my ostatní se snaží nějakým způsobem žít (přežít) v tomto někdy dost krutém světě a proto si zvolili tuto cestu. A souhlasím s Rumajsem, že to je jen jejich věc a není je třeba za to odsuzovat, my zase řešíme věci holt jinak, a co? Navíc ruku na srdce, kdo z nás nevěřících jednou za čas nezvedne oči s prosíkem tam někam nahoru? Zkrátka právě proto, že neznám všechny důvody věřících pro jejich víru, nebudu je hned zatracovat, i když se sama třeba s tím úplně neztotožňuju. Ještě bych chtěla dodat, že je rozdíl mezi těmi, kteří jsou skutečnými věřícími a těmi, kdo se jednou za čas pomodlí, když už jim je opravdu ouvej.

To Frankie:

Frankie, ten článek se ti fakt povedl, pač dal možnost lidem vyjádřit různá stanoviska, což je super. Jen to potvrzuje, že tato otázka je pořád aktuální, lidé nad ní už někdy uvažovali a proto k tomu každý má co říci.

34 Majka Majka | 23. září 2008 v 13:50 | Reagovat

jo a mám-li se vyjádřit k představě Boha, tak bych se před tím, že to bude něco nadpozemského nebo představující fyzickou osobu, apod., víc přiklonila spíš k názoru, že to je to, co je v nás a kolem nás..., to se mi zdá fakt přijatelnější.

35 Rodney Rodney | E-mail | 23. září 2008 v 14:28 | Reagovat

Majka:

Víš, stalo se něco dost krutýho, jen jedno velký štěstí se stalo... To štěstí jsou doktoři, nebudu sem psát co se stalo, jediný, kdo se to doví je Majkl a možná ještě další známí, ale ne celý server... Víš já neodsuzuju přímo lidi, odsuzuju pouze jejich víru, sebeklam... Oni těžko přistoupí na to, že jsou opravdu pouhým stvořením přírody, prostě v bibli je mudrc, který nás stvořil a stejně tak náš svět (ovšem v takovou pohádku jsem nevěřil, ani když jsem byl malej)! Jak je asi pro ženy příjemné, že jsou ze žebra muže? To je opravdu sci-fi (něco pro Frankieho, že? :) ).

36 #13 #13 | 23. září 2008 v 22:08 | Reagovat

Kurwa, to je řežba!

37 Machys Machys | E-mail | 24. září 2008 v 12:48 | Reagovat

si piš.. škoda, že tohle s náma chlapci nikdy neprobrali u piva

38 #13 #13 | 24. září 2008 v 15:39 | Reagovat

Anděla je taky chlapec? :)

39 Anděla Anděla | 2. října 2008 v 7:35 | Reagovat

MAJKA: děkuji za tvůj komentář, opravdu.

RODNEY: nehraju si tu na svatou a chytrou a nemám velkolepý přehled. Věřím, že to co zde píšeš je od srdce, ale ve formě podání mi to přišlo pubertální - to je vše co jsem k tomu chtěla říct :-)

#13: to bys koukal kdyby jo ;-D

40 Plumm Plumm | 2. října 2008 v 14:04 | Reagovat

Rodney rulez:D

41 Machys Machys | E-mail | 3. října 2008 v 17:03 | Reagovat

Silák Cirda vyrval nohu ze stolu,

přes židli pak přehnul svini Andělu,

pomazal tu nohu v mžiku ještě hořčicí.

Vygloval tu kurvu ječící.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama